آ
-
آگاهی از برند
بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 51-64]
-
آموزش وپرورش
مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]
-
آیندهنگاری راهبردی
درخت توانش برنامة تلویزیونی «نود» در رسانههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 27-42]
ا
-
ایرانی
بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-50]
-
ارزیابی کمّی
ارزیابی کمّی وبگاههای رسمی باشگاههای ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وبگاههای رسمی باشگاههای لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 15-24]
-
ارزش ویژه برند
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 83-94]
-
ارزش ویژه برند
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 99-112]
-
استان اردبیل
بررسی قابلیت شبکهسازی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 15-22]
-
استعدادیابی ورزشی
مرور نظاممند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-32]
-
الکتروانسفالوگرافی
بررسی عصبی - روانشناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-51]
-
الکلاسیکو
کارکرد رسانههای اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاههای طرفداران بعد از الکلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-109]
-
المپیک
بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-50]
-
اینترنت اشیاء
تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 91-98]
-
انگیختگی
بررسی عصبی - روانشناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-51]
-
انگیختگی
بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 23-36]
-
انگیزه
طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامههای ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 15-26]
ب
-
بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 51-64]
-
بازاریابی رابطه مند
تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطهمند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 65-76]
-
بازاریابی رسانه های اجتماعی
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 83-94]
-
بازاریابی عصبی
بررسی عصبی - روانشناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-51]
-
باشگاه بانوان
بررسی قابلیت شبکهسازی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 15-22]
-
باورپذیری
بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 33-42]
-
بخش خصوصی
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 85-96]
-
برنامه 90
تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 37-52]
-
برنامه نود
قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمانکاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 53-68]
-
برنامه های ورزشی
طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامههای ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 15-26]
-
برنامۀ تلویزیونی
تحلیل محتوای پوشش رسانهای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 111-120]
-
برند انسانی
تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 37-52]
-
بسکتبال
ارزیابی کمّی وبگاههای رسمی باشگاههای ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وبگاههای رسمی باشگاههای لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 15-24]
-
بیننده
طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامههای ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 15-26]
پ
-
پایان نامه
مرور نظاممند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-32]
-
پاسخ مشتریان
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 99-112]
-
پاسخ های رفتاری
تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 65-78]
-
پوشش رسانهای
تحلیل محتوای پوشش رسانهای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 111-120]
ت
-
تبلیغات
بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 33-42]
-
تبلیغات اینستاگرامی
تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 65-78]
-
تبلیغات رسانه ای
تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانهای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 29-39]
-
تبلیغات شفاهی الکترونیکی
بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 51-64]
-
تبلیغات ورزشی
بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 53-64]
-
تبلیغ مثبت
اثر همهویتی برند بر بشارت برند تیمهای فوتبال در شبکههای اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 43-54]
-
تحلیل انتقادی گفتمان
قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمانکاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 53-68]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای پوشش رسانهای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 111-120]
-
تحلیل محتوا
مرور نظاممند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-32]
-
تصمیم به خرید
بررسی عصبی - روانشناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-51]
-
تصویر برند
بررسی رابطه بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی با تبلیغات شفاهی الکترونیک به واسطه تصویر و آگاهی از برند (مورد مطالعه: مشتریان لباس ورزشی) [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 51-64]
-
تعداد برند
تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانهای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 29-39]
-
تناسب فعالیت
تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانهای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 29-39]
-
توجه
بررسی عصبی - روانشناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-51]
-
توسعه
نقش رسانههای جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 97-109]
-
توسعه
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 85-96]
-
توسعه
ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 69-81]
-
توسعه پایدار
تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 91-98]
-
توسعۀ فرهنگ اجتماعی
نقش رسانههای جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 97-109]
ج
-
جامعة برند
اثر همهویتی برند بر بشارت برند تیمهای فوتبال در شبکههای اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 43-54]
-
جانبازان
تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 55-68]
-
جذابیت شخصیت برند
تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 37-52]
-
جهانی
بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-50]
خ
-
خرید آنی
تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 65-78]
-
خرید اینترنتی
نقش وبکوال در رضایتمندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 15-27]
-
خشونت
اثر همهویتی برند بر بشارت برند تیمهای فوتبال در شبکههای اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 43-54]
د
-
داور
قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمانکاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 53-68]
-
دیپلماسی ورزشی
مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 69-79]
-
دیجیتال
طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامههای ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 15-26]
-
درخت توانش
درخت توانش برنامة تلویزیونی «نود» در رسانههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 27-42]
-
دلبستگی به برند
تأثیر شبکههای اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان بهواسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-90]
ر
-
راهبرد
تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 55-68]
-
رسانه
طراحی مدل ساختاری انگیزه بینندگان برنامههای ورزشی از طریق وسایل دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 15-26]
-
رسانه
بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-50]
-
رسانههای اجتماعی
کارکرد رسانههای اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاههای طرفداران بعد از الکلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-109]
-
رسانههای اجتماعی
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 99-112]
-
رسانههای جمعی
نقش رسانههای جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 97-109]
-
رسانههای جمعی
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 85-96]
-
رسانههای جمعی
بررسی و رتبهبندی نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 77-84]
-
رسانههای نوین
بررسی و رتبهبندی نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 77-84]
-
رسانه های ورزشی
ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 69-81]
-
رسانههای ورزشی
بررسی و رتبهبندی نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 77-84]
-
رشته های ورزشی
مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]
-
رضایت مشتری
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 83-94]
-
رفتار خرید
تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطهمند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 65-76]
-
رفتار خرید
بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 53-64]
-
رویدادهای ورزشی
نقش وبکوال در رضایتمندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 15-27]
ز
-
زنان
بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-50]
س
-
سازمان برند
اثر همهویتی برند بر بشارت برند تیمهای فوتبال در شبکههای اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 43-54]
-
سازمان پیشرو
نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانههای ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 79-98]
ش
-
شبکه اجتماعی
تأثیر شبکههای اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان بهواسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-90]
-
شبکهسازی
بررسی قابلیت شبکهسازی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 15-22]
ص
-
صحهگذار
بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 53-64]
-
صحهگذاری
بررسی عصبی - روانشناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 41-51]
-
صحهگذاری ورزشی
بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 53-64]
-
صنعت ورزش
تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 91-98]
ط
-
طرفداران فوتبال
کارکرد رسانههای اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاههای طرفداران بعد از الکلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-109]
ع
-
عملکرد بهینه
ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 69-81]
ف
-
فرایند مدیریت دانش نوین
نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانههای ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 79-98]
-
فساد در ورزش
تحلیل محتوای پوشش رسانهای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90 [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 111-120]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 55-68]
-
فوتبال
قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمانکاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 53-68]
-
فوتبال
ارزیابی کمّی وبگاههای رسمی باشگاههای ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وبگاههای رسمی باشگاههای لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 15-24]
-
فوتبال حرفه ای
ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 69-81]
ق
-
قصد خرید
تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 65-78]
-
قصد رفتاری
بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 23-36]
-
قضاوت
قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمانکاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90) [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 53-68]
ک
-
کارکنان رسانههای ورزشی
نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانههای ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 79-98]
-
کسب و کار ورزشی
بررسی قابلیت شبکهسازی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 15-22]
-
کشورهای
مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 69-79]
-
کیفیت خدمات
نقش وبکوال در رضایتمندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 15-27]
گ
-
گردشگری ورزشی
بررسی و رتبهبندی نقش رسانههای جمعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر تبریز [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 77-84]
ل
-
لذت
بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 23-36]
-
لیگ برتر ایران
ارزیابی کمّی وبگاههای رسمی باشگاههای ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وبگاههای رسمی باشگاههای لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 15-24]
-
لیگ برتر فوتبال
تأثیر شبکههای اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان بهواسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-90]
م
-
ماتریس SWOT
تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 55-68]
-
مدلسازی
بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 33-42]
-
مردمنگاری مجازی
درخت توانش برنامة تلویزیونی «نود» در رسانههای اجتماعی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 27-42]
-
مزیت رقابتی پایدار
نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانههای ورزشی در استان اصفهان) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 79-98]
-
مسکات ورزشی
بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 23-36]
-
مسلمان
بررسی نقش رسانه بر نگرش زنان ایرانی نسبت به شرکت زنان مسلمان در مسابقات المپیک و جهانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 43-50]
-
مصرف رسانهای
کارکرد رسانههای اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاههای طرفداران بعد از الکلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-109]
-
مصرف کننده محصولات ورزشی
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجیگری ارزش ویژه برند [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 83-94]
-
مقایسه تطبیقی
مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 69-79]
-
مقاله
مرور نظاممند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 25-32]
-
مقطع تحصیلی
مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]
-
منتخب
مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 69-79]
ن
-
نگرش کلی
بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 33-42]
و
-
والیبال
ارزیابی کمّی وبگاههای رسمی باشگاههای ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وبگاههای رسمی باشگاههای لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 15-24]
-
وب سایت
مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]
-
وبسایتها
نقش وبکوال در رضایتمندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 15-27]
-
وبگاه رسمی
ارزیابی کمّی وبگاههای رسمی باشگاههای ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وبگاههای رسمی باشگاههای لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال) [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 15-24]
-
ورزش
تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 55-68]
-
ورزش
بررسی نقش رسانههای جمعی در توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 85-96]
-
ورزش
کارکرد رسانههای اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاههای طرفداران بعد از الکلاسیکو [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-109]
-
ورزش
مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 113-124]
-
ورزش قهرمانی
نقش رسانههای جمعی در توسعه فرهنگ اجتماعی ورزش قهرمانی [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 97-109]
-
ورزشکاران مشهور
بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 53-64]
-
وفاداری
تعیین مدل معادله ساختاری ارتباط بازاریابی رابطهمند با رفتار خرید و وفاداری مشتریان استخرها: مطالعه موردی شهر بیرجند [دوره 7، شماره 1، 1399-1398، صفحه 65-76]
-
وفاداری به برند
تأثیر شبکههای اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان بهواسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-90]
-
وفاداری به برند
تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90) [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 37-52]
ه
-
هیجانات مصرفی
بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 23-36]
-
همهویتی
اثر همهویتی برند بر بشارت برند تیمهای فوتبال در شبکههای اجتماعی با نقش میانجی وفاداری [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 43-54]
-
هوادار
تأثیر شبکههای اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان بهواسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 81-90]
-
هواداران تیم پرسپولیس
اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس [دوره 7، شماره 4، 1399-1398، صفحه 99-112]
-
هواداران فوتبال
نقش وبکوال در رضایتمندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 2، 1399-1398، صفحه 15-27]
-
هواداری ورزشی
بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش [دوره 7، شماره 3، 1399-1398، صفحه 33-42]